HomeObszar ITSM

Obszar ITSM

Tworzyłam, usprawniałam, wdrażałam
wiele procesów

Niezależnie od tego, czy dopiero budujesz procesy i zarządzanie usługami od podstaw, czy chcesz zaktualizować i zautomatyzować istniejące pomogę Ci zrobić to sprawnie i skutecznie. Potrzebujesz wsparcia przy incydentach, zmianach, katalogu usług, a może przy ServiceNow? Skontaktuj się – wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie. Moje doświadczenie obejmuje współpracę z międzynarodowymi firmami (Bosch, Thomson Reuters, Sapiens, Fresenius, General Electric) w rolach menedżerskich, strategicznych i operacyjnych.

Incident management

Service Request Management

Problem management

Change management

Catalog management

Portfolio management

Release management

Capacity management

Knowledge management

Event management

Social media
Napisz

kontakt@annablaszczyk.pl

Copyright
Wszystkie treści publikowane na stronie są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich wykorzystywanie, kopiowanie, przetwarzanie.

© 2022 Rise WordPress theme by UiCore. All Rights Reserved.